Satış öncesi ve sonrası tüm hizmetlerde fark yaratıyoruz.

Satış ve Pazarlama

Satış ve Pazarlama

Prosell Gayrimenkul Satış ve Pazarlama Danışmanlığı, satış ve pazarlama süreçlerini üstlendiği projelere reklam, halkla ilişkiler, medya ilişkileri, medya satın alma, dijital pazarlama vb. farklı alanlarda destek veren tüm kurumlarla iletişim kurarak, marka bilinirliği ve itibarının artırılmasında aktif olarak görev alıyor.

  • Yıllık medya planlarının hazırlanması, sunum ve onay süreçlerinin takibi
  • Projeye göre özel gün ve haftalarda oluşturulacak kampanya süreçleriyle ilgili aksiyon planlarının hazırlanması
  • Yıllık stratejiler doğrultusunda medya planlama süreç yönetimi
  • Medya satın alma süreçlerinin takibi
  • Projenin lansman çalışmasının belirlenmesi, tasarlanması ve uygulanması
  • Sponsorluk strateji ve hedeflerinin belirlenmesi
  • Sponsorluk görüşmelerinin yapılması ve sponsorluk sözleşmelerin hazırlanması
  • Sponsorluk faaliyetlerinin takibi ve raporlanması
  • Sponsorluk değerlendirme raporlarının hazırlanması
  • Kurumsal kimlik materyallerinin hazırlanması ve takibi
  • Ürün tanıtımı, fuarlar, açılış, bayi toplantısı, eğitim toplantısı, basın toplantısı gibi organizasyonların yürütülmesi
  • Tüm basılı kurumsal malzemeler ile ilgili anlaşmaların yapılması ve üretim süreçlerinin takibi

Prosell Gayrimenkul Satış ve Pazarlama Danışmanlığı ek olarak satış ve pazarlama ekibini kendi bünyesinde bulundurmak isteyen müşterileri için gerekli tüm personelin konumlandırılmasında önerilerde bulunuyor.

  • Satış Yöneticisi
  • Satış Uzmanı
  • Misafir İlişkileri Uzmanı
  • Hazır olan satış ekibinin yetkinliklerinin değerlendirilmesi, eksiklerin tespiti, eksikler yönünde gerekli eğitimlerin periyodik olarak verilmesi
  • Lansmanla birlikte satış ekibinin süreçlerini denetleme ve yürütme
  • Ekiple birlikte fiyat artışlarının değerlendirilmesi
  • Pazarlama çalışmalarının verimliliğinin ölçülmesi ve pazarlama planında değişiklik önerilerinde bulunulması (periyodik toplantılarla)
  • Satış ekibinin hedeflerinin oluşturulması, hedef gerçekleştirme oranlarının takibi, hedefe ulaşmada gerekli aksiyonların alınması konusunda önerilerde bulunma
  • Geliştirici bünyesinde bulunan satış ekibinin, prim-maaş skalasının belirlenmesi